Uppdateringen är käpprätt åt helvete!

Uppdateringen försvann!
Ja sen sist har vi väll badat med hästarna, cyklat, jobbat och umgåtts med vänner!
Yran har ju varit den med, endel säger att det var det bästa som hänt i hela deras liv men vad var det som var så märkvärdigt med det då? det var roligt oxå men inget större så!
Mina föräldrar vet exakt allt jag gjorde under yran och vad jag gjort och de bryr sig inte så hårt för det har förtroende för mig vilket känns helt jävla underbart! :)
Nu ligger jag snart under hårdträning, om jag ska börja med springning i höst så måste jag ha lite kondition tills dess så 2-3 fotbolls pass i veckan, 10 ridpass och lite cykla på det måste ju räcka och bli över!
Även min lilla älsklingsponny har vart ute idag och igår skritta jag henne så allt börjar se ljusare ut! :) Men endel små skavanker finns ju men det hör inte till den delen av mitt liv. :)
4 veckor kvar av sommarlovet och jag ska vara ung och dum medans jag kan!!
Hongela bongela idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0